Bakłażanowy gulasz

Bakłażonowy gulasz budzi we mnie wiele ciepłych wspomnień. Bakłażonowy gulasz to pierwszy obiad, który upitrasił dla nas mój wspaniały Mąż. Ileż to już było lat temu :)
Dobra koniec tych słodkości, nie chcę spowodować mdłości. Na blogu kulinarnym to takie faux pa jednak :)

Składniki:
  • 1 bakłażan
  • 1 cebula
  • kilka pieczarek
  • przecier pomidorowy
  • makaron
  • przyprawy (sól, pieprz, majeranek)
  • olej (do smażenia)
Wykonanie:
Bakłażana (ze skórką), pieczarki kroimy w kostkę, cebulkę siekamy i wszystko razem smażymy na patelni.
W między czasie gotujemy makaron.
Pod koniec smażenia na patelnię dolewamy przecier pomidorowy i doprawiamy wedle uznania.

I to wszystko. Gulasz można wymieszać z makaronem w garze, albo podawać tak:




Swoją premierę gulasz miał na forumVeg w wątku Co widział taffit podczas patelni robienia :)


Komentarze

  1. Gulasze są najlepsze <3 Tak łatwo się je robi, i tak łatwo można modyfikować składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm pycha! :))
    Zapraszam do siebie na placuszki marchewkowe.

    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, tu Martyna z kosmetyki :) Bakłażan to mój ulubieniec, więc pewnie skorzystam z przepisu :) Dołączam do Ciebie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martynaaaa :). Nie wiem dlaczego, ale dopiero dziś zobaczyłam Twoją odpowiedź. Wybacz :*

      Usuń

Prześlij komentarz